Büyükşehir’in tüm tesislerinde sadece kartla ödeme dönemi başlıyor
Büyükşehir Belediyesi iştiraki olan BELPAŞ’ın tüm tesis ve restoranlarında 1 Temmuz tarihinden sadece kartlı ödeme dönemine geçilecek ve nakit ödeme sistemi sona erecek.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada, “Şehrimizin dört bir yanında binlerce vatandaşımıza hizmet verdiğimiz restoran ve tesislerimizde artık hızlı, pratik ve temassız ödeme dönemine giriyoruz. 1 Temmuz itibarıyla Ormanpark, Aziz Duran Parkı, Millet Kıraathanesi, Uçak Kıraathanesi, Vagon Park, Elegant Restoran, Kampüs Mutfak, Kampüs Öğrenci Lokantası, Karaman Park, Yenikent Park ve Karasu Acarlar Longozu tesislerimizde nakit dönemi sona erecektir. Tüm vatandaşlarımıza en kaliteli hizmeti sunmak için sistemimizi her geçen gün yeniliyoruz. Bizi tercih eden tüm hemşehrilerimize keyifli vakitler dileriz” denildi
