Rektör Sarıbıyık dünya şampiyonunu ağırladı
SUBÜ Rektörü Prof. Dr. Mehmet Sarıbıyık, FISU Dünya Üniversiteler Şampiyonası Wushu
Kung Fu Sanda 56 Kilogram Kategorisi’nde dünya şampiyonu olan SUBÜ öğrencisi ve milli
sporcu Nezaket İrem İhtiyar’ı ağırladı.
Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi (SUBÜ) Rektörü Prof. Dr. Mehmet Sarıbıyık,
Uluslararası Üniversite Sporları Federasyonu (FISU) Dünya Üniversiteler Şampiyonası Wushu
Kung Fu Sanda 56 Kilogram Kategorisi’nde dünya şampiyonu olan Spor Bilimleri Fakültesi
öğrencisi ve milli sporcu Nezaket İrem İhtiyar’ı misafir etti. Sarıbıyık, Brezilya’da düzenlenen
şampiyonada altın madalya kazanan milli sporcuyu tebrik ederken Nezaket İrem İhtiyar’a babası
ve antrenörü Naci İhtiyar, amcası ve ikinci antrenörü Nebi İhtiyar’ın yanı sıra SUBÜ Spor
Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Murat Çilli, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanı Dr. Orhan
Yılmaz ve Öğretim Görevlisi Dr. Yavuz Yıldırım eşlik etti.
Başarı geleneğini sürdürüyoruz
SUBÜ’nün farklı branşlarda eğitim gören milli sporcularıyla ulusal ve uluslararası
organizasyonlarda önemli başarılar elde etmeye devam ettiğini belirten SUBÜ Rektörü Prof. Dr.
Mehmet Sarıbıyık, “Milli sporcularımızın dünya ve üniversiteler arası şampiyonalarda ülkemizi ve
SUBÜ’yü başarıyla temsil etmeleri bizler için ayrı bir gurur kaynağı. Nezaket İrem İhtiyar’ın
dünya şampiyonluğu da üniversitemizde oluşan bu güçlü spor kültürünün ve başarı geleneğinin
örneklerinden biri oldu. Bu başarıda emeği bulunan akademisyenlerimizi, antrenörlerini ve ailesini
tebrik ediyor, öğrencimizin yeni başarılarla yoluna devam edeceğine inanıyorum” ifadelerini
kullandı.
Azim ve disiplinli çalışmanın sonucu
Milli sporcuların akademik gelişimlerinin yanı sıra sportif başarılarını da önemsediklerini
kaydeden SUBÜ Spor Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Murat Çilli, “Antrenörlük Eğitimi
Bölümü öğrencimiz Nezaket İrem İhtiyar’ın dünya şampiyonluğu elde etmesi, yürüttüğümüz
başarılı çalışmaların önemli bir göstergelerinden birisi oldu” diye konuştu. Sağlık Kültür ve Spor
Daire Başkanı Dr. Orhan Yılmaz ise, “Öğrencimizin dünya şampiyonluğu bizleri son derece mutlu
etti. Bu başarı, öğrencimizin azmi ve disiplinli çalışmasının yanı sıra antrenörlerinin ve ailesinin
verdiği emeğin de bir sonucu. Öğrencimizi tebrik ediyor, başarılarının artarak devam etmesini
diliyorum” dedi.
En iyi şekilde temsil edeceğim
Şampiyonluğunun uzun yıllara dayanan yoğun çalışmaların ardından geldiğini vurgulayan
Nezaket İrem İhtiyar, “Hedeflerime ulaşmak için büyük bir özveriyle çalıştım ve bunun karşılığını
dünya şampiyonluğu ile aldım. Ülkemizi ve üniversitemizi en iyi şekilde temsil etmeye devam
edeceğim.” dedi. Babası ve antrenörü Naci İhtiyar da, “Dünya şampiyonu olmanın gururunu ve
mutluluğunu yaşıyoruz. Bu şampiyonluk yılların emeğinin, fedakârlığın, disiplinin ve inancın
sonucu. Bu yolda sayısız antrenman yaptık, birçok zorlukla karşılaştık. Bazen yorulduk, bazen
üzüldük, bazen ağladık ama hiçbir zaman hedefimizden vazgeçmedik. Her zaman daha çok
çalışmaya ve daha iyi olmaya devam ettik. Bugün kazandığımız bu madalya, verilen tüm
emeklerin karşılığı. Desteklerinden dolayı SUBÜ Rektörü Prof. Dr. Mehmet Sarıbıyık’a, Spor
Bilimleri Fakültesi’ne, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı’na teşekkür ederim” dedi.
Rektör Sarıbıyık dünya şampiyonunu ağırladı
